יום שלישי, 30 ביולי 2013

טבעות מילר, ממלכת החיות במגזין פרימדונה.



מאת אביה בן דוד


 


צפינו פעם בסרט של הבי בי סי שתיאר כיצד כדור הארץ היה נראה לו כל האוכלוסייה האנושית הייתה נעלמת ממנו בבת אחת. הוא הראה ערים נטושות וכיצד הן נהפכות למקום פראי שהטבע משתלט עליו תוך זמן קצר ודיבר גם על כל אותן החיות שמשגשגות בזכות הנוכחות הלא פרופורציונאלית של בני אנוש כמו תיקנים ועכברים, היא גם דיברה על חיות שהאנושות מאיבה על קיומן כמו זאבים, שאוכלוסייתם הייתה עולה במקומות רבים במספרים אסטרונומיים בזמן קצר אילו רק כל האנושות תועיל בטובה להיכחד אך מאחר והדבר מורכב מידי החלטנו לנסות להתמזג.







IMG_5007


חליפה: zadig&voltaire

 

 IMG_53571

שמלה 'לה בוטגה'/צמיד: 'קרן וולף'/טבעות: 'מילר'

 

 צילום: דנה קרן/עוזר צלם: תמוז כדר/עיבוד תמונה: יוסי אטיאס/סטיילינג: שירן כדר/איפור ושיער עומר אסף ל – 'careline'/עוזר איפור: שי הללי ונועה לוי/דוגמניות: יאנה גור, אנה בול, סופי אבזגאור, גל יקיר והודא נקאש לסוכנות devotional


















יום שני, 15 ביולי 2013

תכשיטים - מילר miller, טוב באב - מילר משיקים קולקציית תכשיטים "לו ולה"


מילר משיקים קולקציית תכשיטים "לו ולה"




מילר משיקים קולקציית תכשיטים "לו ולה". אותו רגע חשוב שאותו תרצו לזכור, אות של שם של אהוב, שעון שינצור את הזמן שלכם יחד, חפתים, ומגוון פריטים בכיתוביLOVEאו לבבות: טבעות, צמידים, עגילים תליונים ועוד. מילר מציעים קולקציה רומנטית לסיום מושלם של ערב בלתי נשכח. קולקציית התליונים הרומנטית לו ולה מוצעת בטווח מחירים של: 535-999 ₪, פריטי הלבבות: 535-5000 ₪.