יום חמישי, 27 ביוני 2013

תכשיטים - מילר miller, "מתעדכנות נכון". שעון פנדי עולם האישה.


תכשיטים - מילר miller, קיץ של שיק לגבר, שעון פנדי


תכשיטים - מילר miller, קיץ צהוב עם טבעת בעיצוב מרקו ביצ'גו (לאישה).


תכשיטים - מילר miller, שרשרת עם תליון מזהב ויהלומים



יום שבת, 15 ביוני 2013

תכשיטים - מילר miller, תליון מקולקציית kidou לילדים



תכשיטים - מילר miller, טבעות מילר, old hollywood style


תכשיטים - מילר miller, טוטאל לוק, צמיד מילר


תכשיטים - מילר milier, הנחשקים של יוני


תכשיטים - מילר miller, מגזים שארם, טבעת מזהב עם יהלומים


תכשיטים - מילר miller, יפעת מידע תקשורתי, טבעת מילר


תכשיטים - מילר miller, גו סטייל



תכשיטים - מילר miller, בטבעת זו. יפעת תקשורת מידע תקשורתי


יום חמישי, 13 ביוני 2013

פרזנטורית של תכשיטים - מילר miller ,אסתי גינצבורג: "הגעתי להישגים חסרי תקדים יחסית לגילי".

jerusalem post



גיל: 23 
הכנסות: 2.3 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: מפעל הפיס, אפריל, תכשיטי מילר, רמינגטון, גו אנדר 
מיקום בדירוג הקודם: 6
בשנת 2012 הדוגמנית אסתי גינצבורג לבשה לבן. הפעם זה לא היה כדי להשתתף בקטלוג שמלות כלה, אלא לכבוד הדבר האמיתי: חתונתה עם איש העסקים עדי קייזמן. את היום החשוב בחייה היא הצליחה לנהל בעודה מג׳נגלת בין קמפיין לקמפיין ומשלשלת לכיסה למעלה ממיליון שקל.
בניגוד לדוגמניות אחרות ברשימה, גינצבורג כמעט ולא עבדה בחו״ל. עיקר העבודה שלה התבססה בארץ: קמפיין לחיש גד של מפעל הפיס יחד עם משה פרץ ואסי עזר; צילומים לחברת הטיפוח והקוסמטיקה אפריל בקמפיין שעניינו העצמה נשית, קמפיין לתכשיטי מילר, השנה השלישית ברציפות, קמפיין נוסף למוצרי הטיפוח החשמליים של רמינגטון ועוד אחד להלבשה התחתונה גו אנדר שהחזירו אותה לעונה נוספת, ולפי הערכות תמורתו שילמו לה 240 אלף שקל. השנה היא הוסיפה לרזומה גם צילומים לקמפיין עולמי למשחת השיניים קולגייט. עם זאת, גורם בכיר בתעשייה מספר כי בצעד חסר תקדים ויתרו מנהליה של גינצבורג על שני קמפיינים גדולים ומכניסים על מנת שלא להיקלע למצב של חשיפת יתר. כל זה והיא רק בת 23.
״כסף לא קונה אושר״
בדירוג הדוגמניות המרוויחות ביותר של שנת 2011 הגיעה גינזבורג למקום השישי. את הקפיצה הגדולה, גם בהיקף ההכנסות, היא מתקשה להסביר: "אני תמיד עושה בממוצע ארבעה או חמישה קמפיינים בשנה בישראל״, היא מספרת בראיון מיוחד לפורבס. "כך שאני לא חושבת שמשהו השתנה, אולי חוץ מהעובדה שהורדתי הילוך בעולם הזה כדי להתמקד בחיי האישיים ובמתנה הכי גדולה שקיבלתי לחיים, בעלי היקר״.

"שונאת לדבר על כסף". גינצבורג. צילום: עידו לביא לאפריל
ובכל זאת, מדובר בעלייה משמעותית ברווחים שלך.
"באופן כללי אני שונאת לדבר על כסף ועל כמה אני מרוויחה, אבל הדירוג מאוד מחמיא לי, כי אני באמת עובדת קשה ומפרנסת את עצמי מגיל 14, וזה נחמד שמתייחסים לזה. עצמאות כלכלית מבחינתי זו הידיעה שאני יכולה לקנות מתנה למישהו שאני אוהבת או זוג נעליים שאהבתי, אבל בעיקר זו תחושת ביטחון. ונכון, הכסף הוא אמצעי חשוב מאוד בדרך למטרה, אבל חשוב לדעת לעשות אותו תוך שמירה על עקרונות וערכים. כסף לא קונה אושר, והאושר מבחינתי הוא הדבר הכי חשוב בחיים״.
וכמי שנאמנה לעקרונות שלה, גינצבורג מעורבת לחלוטין בבחירת הקמפיינים שלה. "אני אוהבת לדעת תמיד למה אני נכנסת ובמה מדובר״, היא אומרת. "אני מקבלת סקירה מלאה מהסוכנות על אופי העבודה, על תוכנית יחסי הציבור, מי בא ומתי״.
אנשים שעבדו איתה על סט הצילומים מעידים כי מדובר בבחורה שיודעת מה היא רוצה ועושה זאת בנועם ותמיד עם חיוך. "תמיד הייתי מכוונת מטרה. אם יש משהו שאני רוצה, לא אנוח עד שאשיג אותו. ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה ותמיד רוצה עוד ולדחוף עוד, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי״.
לאן את שואפת?"כרגע אני לא חושבת על מקום כזה או אחר. לגילי, הגעתי להישגים חסרי תקדים, ועשיתי כמעט כל קמפיין עולמי שחשקתי בו. אני חיה את הרגע במקצוע ולא מתכננת״.

גינצבורג על שער מגזין ELLE
כמי שחיה את התחום כבר תשע שנים, השינויים שעובר ענף הדוגמנות בארץ לא חומקים מעיניה. "מצד אחד יש היום פחות כסף לקמפיינים, ומצד שני יותר פרזנטוריות שהן לא דוגמניות מקצועיות״, היא מסבירה. "בסך הכל אני מעודדת שימוש בדוגמניות פחות ידועות, כי גם אני הייתי זמן מה דוגמנית לא ידועה, ואם לא היו נותנים לי הזדמנות, לא הייתי יכולה להגיע לאן שהגעתי היום. בכלל, זו תעשייה עם תחרות עצומה והיצע לא גדול, ולכן אני מפרגנת לכל אחת שמנסה להצליח בתחום״.
באחד הראיונות שהענקת בשנה שעברה, סיפרת שאת חווה תחושה של מיצוי מהמקצוע. עבר לך?"אני לא חיה בתחושת מיצוי מהמקצוע. המזל בעבודה כמו שלי, שיש לי את הכוח להחליט מתי אני מרגישה שהגזמתי בעבודה ואני צריכה הפסקה. זה הרי לא עבודה משרדית מתשע עד חמש. אף פעם לא ארגיש מיצוי כי אני מאוד־מאוד אוהבת את העבודה שלי, אבל אני כן אוהבת לעסוק בכמה תחומים ויש כל כך הרבה דברים שמעניינים אותי חוץ מדוגמנות, שאני רוצה לתת צ׳אנס לכל. כשאני מרגישה שאני חייבת קצת גיוון אינטלקטואלי, אני לוקחת קורסי העשרה באוניברסיטה. אני גם תולעת ספרים וקוראת המון. וסרטים כמובן, שזו אהבה גדולה שלי״.
את מגדירה את עצמך בזבזנית?"אני סופר בזבזנית, וזה לגמרי משהו שאני צריכה לעבוד עליו. אני פשוט לא יכולה לעמוד בפני זוג נעליים, אבל נראה לי שזו בעיה של עוד הרבה נשים בעולם״.


מי הן הדוגמניות הרווחיות בישראל, jerusalem post

1. בר רפאלי
גיל: 28
הכנסות: 9 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: ESCADA ,H.STERN , פוקס
בכל הקשור לבר רפאלי נדמה שאין רגע אחד משעמם. עוד לפני שנרגענו מהפרסומת הפרובוקטיבית לגו דדי ששודרה בסופרבול, הדוגמנית הישראלית שלא מפסיקה לייצר כותרות עשתה זאת שוב, הפעם עם פרסום על השתתפותה כמנחה בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור". אם מחשיבים את סכום הכסף שזה ישלשל לכיסה, הכנסותיה של רפאלי (מינואר 2012 ועד היום) יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל. מכאן עולה שמאז דירוג "פורבס" האחרון ב-2011, אז עמדו הכנסותיה על 5 מיליון שקל, הצליחה רפאלי להכפיל את רווחיה, ואף לפתוח פער עוד יותר גדול ומשמעותי בינה לבין כל הבאות אחריה ברשימה.
ואכן, התקופה האחרונה הייתה העמוסה בחייה. רק במהלך השנה הנוכחית הצטלמה רפאלי שוב לאסקדה, פוקס ופסיונטה, כיכבה יחד עם חברה הטוב ציון ברוך בקמפיין לרשת המשקפיים Carolina Lemke Berlin, ואפילו צעדה על המסלול בהצגת ליין חדש של אופנת דסיגואל הספרדית. קצת קודם לכן, במאי 2012, היא נבחרה על ידי המגזין האמריקאי הנחשב "מקסים" ל"אישה הלוהטת בעולם". באותה שנה נוספה לרזומה שלה עוד עליית מדרגה: קמפיין לקולקציית הצעירות של רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן. עוד פסגה שכבשה ב-2012 הייתה הנחיית תוכנית הריאליטי Million Dollar Shootingstar. התוכנית חיפשה את הדוגמנית האירופאית הבאה, ושודרה בטלוויזיה הגרמנית.

בר רפאלי. צילום: רויטרס
במצטבר, מתחילת 2012 ועד היום, רפאלי שהתה חודשים ארוכים בחו"ל, הצטלמה עבור מגזין בגדי הים היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד" וקטפה קמפיינים בינלאומיים נחשקים שהעשירו את חשבון הבנק שלה במיליוני שקלים. בנוסף, זו גם השנה השלישית שהיא מכהנת כפרזנטורית של הבושם ESCADA , קמפיין שתמורתו היא מרוויחה כמיליון שקל מדי שנה. סכום דומה היא מרוויחה הודות לשיתוף הפעולה שלה עם פוקס, כפרזנטורית זו העונה ה-11. 
ב-2012 הציגה רפאלי גם את הצד העסקי שלה, כשחברה לדוגמן לשעבר דודי בלסר במיזם ההלבשה התחתונה under.me. זה, אגב, לא מנע ממנה להצטלם לקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה הצרפתית פסיונטה. בנוסף, היא חברה לקבוצת יזמים ישראלים צעירים שהשיקו את האפליקציה לתשלום בסלולרי, איי צ׳ק. בין קמפיין אחד למשנהו היו לרפאלי גם כמה התנסויות במשחק. הראשונה בסרט "כידון" של הבמאי עמנואל נקש, והשנייה במחזמר "סינדרלה". הרבה גבות הורמו כשרפאלי בחרה להשתתף במחזמר שהועלה על הבמות בחנוכה, אבל גורמים בתעשייה מדווחים כי החוויה הכניסה לכיסה 400 אלף שקל שהפכו כנראה את ההחלטה לקלה יותר.
2. גל גדות
גיל: 28
הכנסות: 2.4 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: קסטרו, קפטן מורגן, השתתפות בסרט "מהיר ועצבני"
בחודש שעבר עלה לאקרנים הסרט השישי בסדרה "מהיר ועצבני", בהשתתפותה של גדות, שבעקבותיו היא נוסעת בימים אלה ממסע יחצני אחד לשני. זו הפעם השלישית ברציפות שגדות לוקחת חלק בשובר הקופות ההוליוודי, רק שהפעם קיבלה הכוכבת הישראלית יותר דקות מסך ואף כבשה טריטוריה נוספת: נוכחות בפוסטר הרשמי. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ-800 אלף שקל וככל הנראה בהמשך השנה היא תחל בצילומים לסרט הוליוודי חדש.

גל גדות. צילום: רויטרס
אבל לפני שהפכה לשחקנית בזירה הבינלאומית, גדות היא קודם כל דוגמנית. מי שמדורגת במקום השני ברשימת הדוגמניות המרוויחות בישראל ממשיכה להוביל את נבחרת הדוגמנים של קסטרו, ובמסגרת זו נדרשה להלך בחזייה ותחתונים ברחובות תל אביב כחלק מקמפיין הקיץ.
בחיים האישיים, בסוף 2011 הפכה גדות לראשונה בחייה לאמא. אבל לידת אלמה לא שינתה לה את התוכניות, וגם לא את תזרים המזומנים. להפך, יודעי דבר מדווחים כי 2012 הייתה השנה הרווחית בקריירה שלה, כאשר שלושה חודשים בלבד לאחר הלידה היא התעופפה לצילומי פרסומת למותג האלכוהול "קפטן מורגן". בשורה התחתונה, הבחירות של גדות מעידות כי הפער בינה לבין רפאלי, מובילת הדירוג, לא מסתכם רק בכסף אלא גם ברצון לכבוש את המסך הגדול. נטייה שאם תימשך תעמיד בספק את הגדרתה כדוגמנית.
3. אסתי גינזבורג
גיל: 23
הכנסות: 2.3 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: מפעל הפיס, אפריל, תכשיטי מילר, רמינגטון, גו אנדר
בשנת 2012 לבשה הדוגמנית אסתי גינזבורג לבן. הפעם זה לא היה כדי להשתתף בקטלוג שמלות כלה אלא לכבוד הדבר האמיתי: חתונתה עם איש העסקים עדי קייזמן. את היום החשוב בחייה היא הצליחה לנהל בעודה מלהטטת בין קמפיין לקמפיין ומשלשלת לכיסה למעלה ממיליון שקל.
בניגוד לדוגמניות אחרות ברשימה, גינזבורג כמעט לא עבדה בחו"ל. עיקר העבודה שלה התבססה בארץ: קמפיין לחיש-גד של מפעל הפיס יחד עם משה פרץ ואסי עזר; צילומים לחברת הטיפוח והקוסמטיקה אפריל בקמפיין שעניינו העצמה נשית, קמפיין לתכשיטי מילר, השנה השלישית ברציפות, קמפיין נוסף למוצרי הטיפוח החשמליים של רמינגטון ועוד אחד להלבשה התחתונה גו אנדר שהחזירו אותה לעונה נוספת, ולפי הערכות תמורתו שילמו לה 240 אלף שקל. השנה היא הוסיפה לרזומה גם צילומים לקמפיין עולמי למשחת השיניים קולגייט. עם זאת, גורם בכיר בתעשייה מספר כי בצעד חסר תקדים ויתרו מנהליה של גינזבורג על שני קמפיינים גדולים ומכניסים על מנת שלא להיקלע למצב של חשיפת יתר. כל זה והיא רק בת 23."אני תמיד עושה בממוצע ארבעה או חמישה קמפיינים בשנה בישראל", היא מספרת בראיון מיוחד, "כך שאני לא חושבת שמשהו השתנה, אולי חוץ מהעובדה שהורדתי הילוך בעולם הזה כדי להתמקד בחיי האישיים ובמתנה הכי גדולה שקיבלתי לחיים, בעלי היקר".
ובכל זאת, מדובר בעלייה משמעותית ברווחים שלך.
"באופן כללי אני שונאת לדבר על כסף ועל כמה אני מרוויחה, אבל הדירוג מאוד מחמיא לי, כי אני באמת עובדת קשה ומפרנסת את עצמי מגיל 14, וזה נחמד שמתייחסים לזה. עצמאות כלכלית מבחינתי זו הידיעה שאני יכולה לקנות מתנה למישהו שאני אוהבת או זוג נעליים שאהבתי, אבל בעיקר זו תחושת ביטחון. ונכון, הכסף הוא אמצעי חשוב מאוד בדרך למטרה, אבל חשוב לדעת לעשות אותו תוך שמירה על עקרונות וערכים. כסף לא קונה אושר, והאושר מבחינתי הוא הדבר הכי חשוב בחיים".

אסתי גינזבורג. צילום: עידו לביא 
וכמי שנאמנה לעקרונות שלה, גינזבורג מעורבת לחלוטין בבחירת הקמפיינים שלה. "אני אוהבת לדעת תמיד למה אני נכנסת ובמה מדובר", היא אומרת. "אני מקבלת סקירה מלאה מהסוכנות על אופי העבודה, על תוכנית יחסי הציבור, מי בא ומתי".
אנשים שעבדו איתה על סט הצילומים מעידים כי מדובר בבחורה שיודעת מה היא רוצה ועושה זאת בנועם ותמיד בחיוך. "תמיד הייתי מכוונת מטרה. אם יש משהו שאני רוצה, לא אנוח עד שאשיג אותו. ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה ותמיד רוצה עוד ולדחוף עוד, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי".
לאן את שואפת?
"כרגע אני לא חושבת על מקום כזה או אחר. לגילי, הגעתי להישגים חסרי תקדים, ועשיתי כמעט כל קמפיין עולמי שחשקתי בו. אני חיה את הרגע במקצוע ולא מתכננת".
כמי שחיה את התחום כבר תשע שנים, השינויים שעובר ענף הדוגמנות בארץ לא חומקים מעיניה. "מצד אחד יש היום פחות כסף לקמפיינים, ומצד שני יותר פרזנטוריות שהן לא דוגמניות מקצועיות", היא מסבירה. "בסך הכל אני מעודדת שימוש בדוגמניות פחות ידועות, כי גם אני הייתי זמן מה דוגמנית לא ידועה, ואם לא היו נותנים לי הזדמנות, לא הייתי יכולה להגיע לאן שהגעתי היום. בכלל, זו תעשייה עם תחרות עצומה והיצע לא גדול, ולכן אני מפרגנת לכל אחת שמנסה להצליח בתחום".
את מגדירה את עצמך בזבזנית?
"אני סופר בזבזנית, וזה לגמרי משהו שאני צריכה לעבוד עליו. אני פשוט לא יכולה לעמוד בפני זוג נעליים, אבל נראה לי שזו בעיה של עוד הרבה נשים בעולם".
4. לירז דרור
גיל: 22
הכנסות: 2.2 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: קסטרו, תפוזינה, ניוואה, גרנייה, לנקסטר
השנה האחרונה הייתה ללא ספק שנת הפריצה של לירז דרור בישראל. הדוגמנית בת ה-22, שמככבת כבר שנים בחו"ל, אך למרבה ההפתעה לא הצליחה לפרוץ את תקרת הזכוכית הישראלית, עשתה זאת השנה בשני קמפיינים נחשקים: קסטרו ותפוזינה. "עבדתי כאן, אבל מעט", היא אומרת ומנסה להסביר את הפער: "אני בחורה שאוהבת את הבית והסביבה הקרובה, את המשפחה והחברים.
"רוב השנה אני בטיסות ובעבודה, וכשאני בארץ אני מעדיפה להיות במקום שנוח לי. לכן לא תמצאי אותי בהשקות ובאירועים מתוקשרים. זה ההבדל המשמעותי בין הארץ לחו"ל: שם דוגמניות הופכות להיות סלב מעצם הקריירה שלהן. בארץ מחפשים פנים מוכרות, מישהי שעשתה ריאליטי שתעשה למותג יח"צ".
אבל זה לא ההבדל היחיד שדרור מוצאת בין ישראל לחו"ל. לעומת התשלום עבור עבודות בארץ, הקמפיינים הגדולים שהשתתפה בהם בעולם הגדול הכניסו לכיסה גם סכומי כסף גדולים: ביותרם, ניוואה, וישי, לנקסטר, פרומוד, לו אנד ג׳ו ורבים אחרים. "ההבדל משמעותי", היא אומרת בשיחה טלפונית משדה התעופה, בדרך לעוד כמה ימי צילום. "בחו"ל את מקבלת תשלום עבור העבודה וגם עבור שימושים נוספים שנעשים בצילומים".

לירז דרור. צילום: גורן ליובונצ'יץ'
כשנושא השיחה עובר לכסף, היא מתפתלת. "עבדתי מאוד קשה כדי להגיע למקום שהגעתי אליו", היא אומרת. "אני לא עובדת רק בשביל הכסף, אלא לשם הריגוש וההנאה. אני אוהבת אופנה ושמחה שיוצא לי לעבוד במשהו שאני כל כך אוהבת".
היא נולדה וגדלה בקיבוץ רביבים. כשהייתה בת עשר עברו הוריה למושב ניר משה בנגב. אף שבאופיה הייתה טום בוי, שאהבה לשחק כדורגל וחלמה להיות וטרינרית, החיים גלגלו אותה להתחיל לדגמן כבר בגיל 15. זה קרה בעקבות אירוע משפחתי, שבו קלטה אותה קרובת משפחה שזיהתה את הפוטנציאל ומיהרה לקשר אותה לסוכן רוברטו בן שושן.
"לא חשבתי שזו תהיה הקריירה שלי", היא משחזרת. "יותר מכל רציתי לטייל בעולם, אבל כשראיתי שמתלווה לעבודה הרבה כסף וסיפוק מלראות את התמונות שלי, זה כבר הפך לחלום".
הדרך הארוכה שעשתה הביאה אותה להישגים לא מבוטלים. אחד מהם הוא העובדה שהיא כבר לא צריכה להגיע לאודישנים. כיום היא מוזמנת ישירות לעבודה. על אף שהיא חיה את החלום שלה, היא מספרת שיש לה עוד לפחות פסגה אחת לכבוש - קמפיין לבושם. בינתיים היא יכולה להתגאות בעובדה שהיא ממשיכה להחתים את הדרכון ולצבור קמפיין אחר קמפיין: בדרום אפריקה חגגה יום
הולדת 22 במסגרת צילומים לגרנייה, בקריביים הצטלמה לשער של "מארי קלייר", ובאי קורסיקה הצטלמה עבור המותג לנקסטר.
את חייה הפרטיים היא חולקת עם ארוסה, איציק פינטו, סטודנט למשפטים, והשניים גרים בראשון לציון. הרומן שלהם נמשך כבר שש שנים, ובאוקטובר הקרוב יעמדו השניים מתחת לחופה. ילדים? "לא", היא צוחקת, "זה עדיין לא בתכנון".
5. מורן אטיאס
גיל: 31
הכנסות: 1 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: TO GO , פמינה, מפעל הפיס
כבר שנים שמורן אטיאס היא לא רק דוגמנית אלא גם שחקנית מוערכת. בגיל 17 היא הפכה לחביבתו של רוברטו קבאלי ושנתיים אחר כך, לאחר שהעתיקה את מקום מגוריה לאיטליה, כבשה את מסלולי התצוגות של דולצ׳ה וגבאנה.

מורן אטיאס. צילום: רויטרס
את ביתה קבעה אטיאס בשנים האחרונות בלוס אנג׳לס, שם היא מקדמת את קריירת המשחק שלה. מתחילת השנה הנוכחית אטיאס ביקרה בישראל פעמיים; בפעם הראשונה כדי להנחות את טקס מלכות היופי, ובפעם השנייה כדי להצטלם למותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. שנה
קודם לכן השתתפה בצילומי הסדרה "אלנבי", שם כיכבה בתפקיד הראשי כחשפנית רגישה וטובת לב. בביקורי המולדת היא מקפידה שלא לסרב להצעות עבודה. כך היא הופיעה ב-2012 בפרסומת לטלוויזיה של מפעל הפיס, ובאותה שנה הצטלמה לקטלוגים של חברת ההלבשה התחתונה פמינה וגם לחברת ההנעלה TO GO, שבחרה בה להמשיך להוביל את הקמפיין שלהם לעונה נוספת.
בחלק השני של 2012 חזרה אטיאס ללוס אנג׳לס לצילומי הסרט "האדם השלישי", סרטו של הבמאי זוכה האוסקר פול האגיס שייצא בקרוב. אטיאס משחקת שם לצד ליאם ניסן ומילה קוניס ובקרדיטים תוזכר גם כמפיקה ויועצת תסריט.
6. יערה בנבנישתי
גיל: 23
הכנסות: 700 אלף שקל
קמפיינים בולטים: TO GO , דולצ'ה וגבאנה, לוריאל, יוניליוור, פיאט
עוד קפיצה מדהימה אל צמרת הדוגמניות המרוויחות בישראל היא יערה בנבנישתי, ההוכחה שגם בחורות שלא התברכו בעודף סנטימטרים יכולות לגרוף קמפיין אחר קמפיין. עם 164 ס"מ בלבד, הג׳ינג׳ית הלוהטת הזו לא מפסיקה לעבוד. רק השנה היא הצטלמה לקמפיין האירופאי של FORD, ולפני שבועות ספורים נודע שהיא צפויה להוביל את קמפיין מוצרי הטיפוח והשיער של GARNIER
FRUCTIS. במקביל, קטפה בנבנישתי בישראל את קמפיין הטוטו שצילומיו הסתיימו באחרונה
והוא ישודר בקרוב בטלוויזיה, והצטלמה עבור רשת הנעליים היוקרתית עמנואל, כך שמי בכלל זוכר שעד לא מזמן עבדה כברמנית בבר תל אביבי נחשב.
היא גדלה ביישוב רעות ובגיל 15 הזדמנה במקרה לסוכנות עלית מודלס. לפני כחצי שנה עברה להתגורר עם בן זוגה בלונדון, ומאז היא חיה על קו אנגליה-ישראל. בשנים האחרונות היא צוברת קמפיינים עולמיים נחשבים.

יערה בנבנישתי. צילום: עלית מודלס 
ב-2012, למשל, הצטלמה עבור דולצ׳ה וגבאנה, לוריאל העולמית, יוניליוור, קמפיין השיער של חברת הקוסמטיקה טימוטי, קמפיין תכשיטים של ד׳אור שפורסם בגרמניה, שוויץ ואוסטריה וקמפיין שלטי חוצות של חברת סיאט.
אולם למרות הרזומה המכובד בהחלט שלה מעבר לים, אצלנו היא כנראה תיכנס לתודעה רק עם עלייתה הקרובה למסך של הסדרה החדשה של שלום אסייג ("שנות ה-80"), שבה תגלם נערה קיבוצניקית, אהבתו הראשונה של אסייג בנעוריו בטירת כרמל.
7. שלומית מלכה
גיל: 19
הכנסות: 550 אלף שקל
קמפיינים בולטים: ראלף לורן, יוגורט מולר, שוורצקופף
דריסת הרגל המרשימה ביותר בדירוג הדוגמניות המרוויחות שייכת לדוגמנית הצעירה שלומית מלכה. מלכה, בסך הכל בת 19, מתגוררת בתל אביב עם אמה אנה, אשת יחסי ציבור, ומשרתת כמדריכה בתל השומר על תקן "דוגמנית מצטיינת". התקן הייחודי הזה מאפשר לה להשתחרר מהצבא לצורך צילומים.
רק מה, ימי הצילום של הדוגמנית הצעירה, רק שנה וחצי במקצוע, מוגבלים ועל כן מעדיפים מנהליה לשלוח אותה לעבודות מכניסות בחו"ל. זו הסיבה לכך שעדיין לא ראינו אותה בקמפיינים גדולים בארץ.

שלומית מלכה. צילום: אלינור שחר, ניהול אישי
עם זאת, ב-2012 קטפה מלכה - שמתנשאת לגובה 1.74 מ' ומיוצגת בסוכנויות גדולות בפריז, מילנו, ניו יורק, גרמניה, ספרד ולונדון - קמפיינים גדולים בקנה מידה בינלאומי: צילומים לליין ההלבשה ולמשקפי השמש של חברת ראלף לורן, קמפיין לבושם החדש של חברת BEBE שצולם בלוס אנג׳לס ועתיד לצאת בקרוב, צילומי קטלוג לחברת ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI, שלושה סרטוני פרסומת לחברת מוצרי השיער שוורצקופף ועוד סרטון פרסומת ליוגורט של חברת מולר. על ביצוע העבודות היא סיכמה בעודה בארץ והוטסה במיוחד לצורך הצילומים, הישג יוצא דופן בתחום.
8. קסיה סואן
גיל: 28
הכנסות: 500 אלף שקל
קמפיינים בולטים: רוברטו קבאלי, שוורצקופף, בונגר
השנה, בצעד כמעט חסר תקדים בענף, בחרה חברת האופנה הוניגמן לחזור ולהתמקד בדוגמניות במקום בפרזנטוריות. ההחלטה הזו היטיבה עם קסיה סואן שנבחרה להוביל את קמפיין הקיץ שזכה למחמאות רבות. סואן הגיעה לארץ מפולין לפני שמונה שנים בגלל העבודה ונשארה בגלל האהבה לאורן אוחנה, כיום בעלה. מהרגע שהגיעה לא הפסיקה לעבוד, ועיקר הקמפיינים הגדולים שלה הם מעבר לים, שם היא מככבת על שערי מגזינים נחשבים.
"השם שלה לא מוכר בציבור, אבל הוא חזק בתעשייה", אומר לנו צלם בכיר. ב-2012 היא זכתה לככב, זו העונה השנייה, בקמפיין של רוברטו קבאלי, השתתפה בקטלוגשל שוורצקופף והצטלמה עבור שלל חברות אופנה: Sela, Airfield, LK Designs bogner, Alpha, ואחרות. "גם בחו"ל היא עוד לא בעלת שם", אומר הצלם. "את הכסף הגדול היא מרוויחה מכיוון שהיא עובדת בלי הפסקה".

קסיה סואן. צילום: רון קדמי
9. אור גרוסמן
גיל: 24
הכנסות: 450 אלף שקל

קמפיינים בולטים: רנואר, דיזל, קרלו פזוליני

ב-2012 ציינה הדוגמנית אור גרוסמן עונה רביעית כפרזנטורית של רנואר יחד עם עוז זהבי. על פי ההערכות בענף, גרוסמן חתומה על חוזה שנתי בשווי של 120 אלף שקל. "השניים מהווים מקור לחיקוי", נאמר במערך השיווק של רנואר. "הם מביאים איתם אישיות ייחודית ואיכותית שמשקפת את רוח המותג: מתחברים, יצריים, כריזמטיים, מובילים ופופולריים".
ב-2012 נבחרה הדוגמנית היפהפייה להוביל גם את קמפיין האקססוריז של דיזל, שתמורתו קיבלה כמה אלפי דולרים. בנוסף, היא הצטלמה לקמפיין בגדי הים של Vitamin A האמריקאית, וכיכבה בקמפיין של חברת הקוסמטיקה CARISMA. בין לבין היא הצטלמה להפקות אופנה למגזינים בינלאומיים נחשבים. מתחילת 2013 הספיקה להצטלם עבור קמפיין אירופאי של מותג הנעליים האיטלקי קרלו פזוליני וכיכבה, שוב, בקמפיין הקיץ של רנואר.

אור גרוסמן. צילום: אלון שפרנסקי
10. נועם פרוסט
גיל: 18
הכנסות: 400 אלף שקל
קמפיינים בולטים: תצוגות אופנה, אקנה 
עוד כניסה חדשה לרשימה. הפעם מדובר בנועם פרוסט, בתם של עדי, במאי טלוויזיה, וענת, מנחה בערוץ הקניות. היא רק בת 18, וכבר כובשת את מסלולי האופנה ברחבי העולם. 2012 הייתה שנת הפריצה שלה, וקצת קשה לעקוב אחר ההספק שלה: באוגוסט האחרון היא השתתפה בשבוע האופנה של לונדון, שם פתחה את התצוגה של כריסטופר ריבון. משם התעופפה לשבוע האופנה של פריז, שם סגרה את התצוגה של אטסורו טאיאמה היפני. בין היתר, טופפה על הבמות גם בתצוגות של קום דה גרסון, ג׳ון גליאנו, מאלברי, דמיר דומה, אוסמאן ואקנה. כיום פרוסט היא השם החם בזירה הבינלאומית וסביר מאוד להניח שברשימה של 2014 תתברג בקלות בין השמות המובילים. 

נועם פרוסט. צילום: ראובן כהן

10 הדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל, onlife אתר תוכן ואקטואליה לנשים

מי הדוגמנית שהכפילה את הכנסותיה ל-9 מיליון שקלים בשנה, והשאירה את המתחרות מאחור, כמה כסף הכניסה גל גדות מההשתתפות ב"מהיר ועצבני" ומי זינקה למקום השלישי? המספרים מאחורי הדוגמניות המרוויחות בישראל
בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, והכניסה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל - כך עולה מדירוג 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר של מגזין פורבס ישראל. הכנסותיה של רפאלי בשנה האחרונה היו גדולות פי 4 מאלה של הבאות אחריה ברשימה.

בסך הכל הכניסו 10 הדוגמניות 19.5 מיליון שקל בשנה האחרונה, כאשר רובן עשו זאת מקמפיינים בינלאומיים. הרשימה כוללת ארבע מצטרפות חדשות, רובן אינן מוכרות בארץ.

רפאלי חוותה באחרונה את אחת התקופות העמוסות בחייה, והחודש נודע כי תנחה את תוכנית הריאליטי אקס פקטור. דירוג פורבס התחשב בהכנסות הדוגמניות עד סוף מאי 2013, אך אם מחשיבים את סכום הכסף שההשתתפות באקס פקטור תכניס לכיסה, הכנסותיה של רפאלי מינואר 2012 ועד היום יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל, פי שניים מאשר בדירוג הקודם.

בר רפאלי - שולטת ללא עוררין. צילום: Shutterstock

במקום השני מדורגת גל גדות, אשר הכניסה בשנה האחרונה 2.4 מיליון שקל. גדות,הפרזנטורית של קסטרו, הפכה בשנים האחרונות לשחקנית קולנוע, ובחודש שעבר יצא לאקרנים הסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני" בהשתתפותה. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ-800 אלף שקל.

גל גדות בבכורה למהיר ועצבני. צילום: Shutterstock

זינוק מרשים ביחס לשנה שעברה עשתה אסתי גינזבורג, אשר קפצה מן המקום ה-6 אל ה-3, כשהכנסותיה מזנקות מ-630 אלף שקל בדירוג הקודם ל-2.3 מיליון שקל בשנה האחרונה. בראיון לפורבס אומרת גינזבורג כי "ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי".

אסתי גינזבורג בקמפיין טבעות אירוסין ונישואין של מילר. צילום: דביר כחלון

אחריה ברשימה נמצאת לירז דרור, שרשמה עלייה מרשימה מן המקום ה-7 והכניסה בשנה האחרונה 2.2 מיליון שקל, בעיקר הודות לעבודות מחוץ לישראל. "ההבדל המשמעותי בין ישראל לחו"ל הוא ששם דוגמניות הופכות להיות סלב מעצם הקריירה שלהן", אומרת דרור לפורבס. "בארץ מחפשים פנים מוכרות, מישהי שעשתה ריאליטי שתעשה למותג יח"צ".

לירז דרור באירוע של המותג Kiehl's. צילום: סטודיו שי וליץ

הטבלה המלאה:

טבעות אירוסין וטבעות נישואין ברשת מילר. לקוח מאתר "אופנתי".

טבעות אירוסין וטבעות נישואין ברשת מילר

רשת תכשיטי Miller משיקה לקראת עונת החתונות שבפתח, קולקציית טבעות נישואין ואירוסין. הקולקציה מציעה למעלה מ-100 טבעות במגוון רחב של טקסטורות ומרקמים שונים, מריקועים עדינים ועד משטחי סאטן חלקיםesti29513aבעיצוב הטבעות הושם דגש על האור והאופן בו הוא משתקף ומנצנץ על-גבי הטבעות, בין אם מדובר בטקסטורה שעליה הוא מרצד או במשטח נקי אותו הוא מציף.
בקולקציית טבעות הנישואין והאירוסין המוצעת ברשת מילר, ניתן למצוא טבעות במגוון טקסטורות מיוחדות ובגימור מט או מבריק ב- 14K או 18K. העיצובים בקולקציה ייחודים ומתאימים במיוחד לטבעות נישואין ולאירוסין, חלקם קלאסיים בשיבוץ יהלום אחד וחלקם עכשוויים המשלבים יהלומים וזהב צהוב, לבן או וורוד בעיצוב מסוים.
המומחיות של תכשיטי מילר מתבטאת בשחזור טבעות ישנות או כאלו שעברו בירושה, כך שניתן לשבץ אבן יקרה שנשמרה על ידי האם או הסבתא ולעצב ממנה טבעת ייחודית, שתתאים במיוחד לכלה המיועדת. זוהי בעצם הדרך להעניק אבן יקרה שעוברת במשפחה כחלק מטקס האירוסין ולתת ערך ייחודי ואישי לטבעת.
בנוסף, מציעים ברשת מילר טבעות נישואין ואירוסין בעיצוב אישי בעזרת מעצבי הרשת.esti29513b
הקולקציה בעלת טבעות באיכות וגימור בלתי מתפשרת, המעוצבות ומיוצרות בסטודיו הפרטי המתקדם של הרשת בישראל.
מחירי טבעות הנישואין החל מ-660 שקל
מחירי טבעות האירוסין החל מ-2,230 שקל
ניתן להשיג ברשת מילר
קניון רמת אביב, תל אביב, טלפון 03-6419288
רח' דיזנגוף 157, תל אביב, טלפון 03-5249383 
מרכז עזריאלי, תל אביב, טלפון 03-6081118
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, טלפון 09-9509088
קניון ארנה, הרצליה פיתוח, טלפון 09-9509986
קניון ממילא, ירושלים, טלפון 02-6223414
קניון G, כפר סבא, טלפון 09-7681020
 קניון הזהב, ראשון לציון, טלפון 03-7444110

יום רביעי, 5 ביוני 2013

תכשיטים - מילר miller, טבעות מקולקציית MADERA



מספר 8
טבעות מקולקציית MADERA בזהב ורוד 18K בשיבוץ יהלומים

תכשיטים - מילר miller, הנחשקים של יוני, טבעת מילר








מספר 8, טבעת מילר.
טבעת שיוצרת עניין. זהב 18 קאראט עם ראש ספירלה,
משובץ בשלושה יהלומים לבנים.

תכשיטים - מילר moller, ליידי גלובס, טבעות ONE OF A KING, מזהב לבן משובצות יהלומים ואמרלדים


תכשיטים - מילר miller, שעונים צקבעוניית, Frederique Constant


תכשיטים - מילר miller, גו סטייל, טבעת מילר


לקראת עונת החתונות, רשת תכשיטי מילר משיקים קולקציית טבעות נישואין ואירוסין


תכשיטים - מילר miller, בטבעת זו... טבעות


שעונים חדשים ומעוצבים לגברים, U - BOAT תכשיטים - מילר miller


תכשיטים - מילר miller, מגזין לאישה, טבעת מזה אדום