יום חמישי, 18 באפריל 2013

תכשיטים - מילר miller, קולקציית SPRING של המעצב רוברטו קוין.

















קולקציית SPRING של המעצב רוברטו קוין, המעוצבת בזהב צהוב 18 קראט בשילוב אמייל לבן ויהלומים.

תכשיטים - מילר miller , קולקציית SPRING של המעצב רוברטו קוין


SPRING COLLECTION
by
Roberto Coin

מילר משיקים: קולקציית SPRING של המעצב רוברטו קוין, המעוצבת בזהב צהוב 18 קראט בשילוב אמייל לבן ויהלומים.

אצל רובטו קויין אף פעם לא צריך סיבה כדי לפתוח בקבוק שמפניה, אצל רוברטו קויין, כל רגע בחיים הוא חגיגה. ולכן, קולקציית SPRING מעוצבת בזהב צהוב ובשילוב אמייל לבן ויהלומים קורנים, המבטאים את הדרך הנצחית אשר מוסיפה אור חמים לאירועי הלילה הנוצצים של כל אישה.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא שרשרת ועגילים בשילוב פרחים ופרפרים, עגילים, שרשראות וצמיד בשילובי ייחודי גיאומטרי של עיגולים, יהלומים ועוד, כולם בשילוב ייחודי של גווני הזהב הצהוב והאמייל הלבן ונצנוץ ייחודי של היהלומים.


רוברטו קוין, מעצב וונציאני, הקים את המותג הנושא את שמו וחתימתו בשנת 1977. פעילותה של החברה קבועה בעיר וינצ'נזה, המפורסמת והחשובה ביותר בתחום תכשיטי הזהב. השלוחה המרכזית של בית המעצבים ממוקמת בשדרה החמישית בניו יורק. רוברטו קוין הינו אחד מעשרת מעצבי העל הנחשבים בארצות הברית. את תכשיטיו עונדות שחקניות, זמרות ומפורסמות נוספות רבות, בהן: מדונה, שרון סטון, גווינית' פאלטרו, שרה ג'סיקה פרקר, בריטני ספירס, אומה תורמן, ניקול קידמן, אלישיה קיז, אליזבת הארלי ועוד.
מאז 1996, אבן רובי קטנה חבויה בתוך כל תכשיט שנוצר על ידי רוברטו קוין, חתימתו של האמן, המעניקה, לפי אגדה מצרית עתיקה, אושר והצלחה לכל אישה ברגע שהאבן נוגעת בעורה.