יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

תכשיטים - מעצב דמיאני DAMIANI


אנריקו גראסי דמיאני החל ביצירת תכשיטים כבר ב- 1924. יצירותיו היו כה מרשימות ואלגנטיות שתהילת עבודת האומנות שלו הפכה את דמיאני לתכשיטן האמין ביותר עבור המשפחות החשובות באיטליה.  משפחות אלו פנו לדמיאני על-מנת שיעצב עבורן תכשיטי מופת, כהוקרה למסורת התכשיטים הקלאסיים . במהרה החל דמיאני לקבוע את הסטנדרטים לתכשיטנות בינלאומית.  דמיאני הוסיף למשוך את תשומת ליבו של העולם ע"י זכייה בפרסי היהלומים הבינ"ל היוקרתיים ביותר – האוסקרים של עולם התכשיטים. לחברה הישג בלתי מנוצח של 18 פרסי יהלומים בינ"ל. 



אחד משיתופי הפעולה החשובים שיצרה דמיאני הינו עם השחקן הנודע בראד פיט. השחקן ודמיאני עיצבו יחדיו את קולקציית D.Side , המכילה פריטים לנשים ולגברים.  הקולקציה הינה בעלת עיצוב ייחודי המזוהה כל-כך עם השחקן, אשר נראה עונד את פריטיה ביום-יום, בסרטיו ובאירועים נוצצים בהם הוא משתתף.
לאורך השנים דמיאני עבדה עם כוכבים הוליוודיים נודעים במסעות הפרסום שלה – איזבלה רוסליני, בראד פיט, נסטסיה קינסקי, קיארה מסטרויאני, מילה ג'ובוביץ', ג'ניפר אניסטון וגווינת' פאלטרו.
החיבור של דמיאני עם הוליווד מתקיים גם דרך הכוכבות ההוליוודיות הרבות העונדות את תכשיטי החברה על השטיח האדום ובאירועים החשובים בהם הן משתתפות, ביניהן: שרון סטון, גי'נה דייויס, קת'רין דנב, סופיה לורן ואחרות.








התכשיטים דמיאני מאז 1924 יוצר סימנים המבטאים את תחכום ואלגנטיות של תוצרת איטליה. יצירות אמנות המבטאת במיומנות רבה דמיאני יצירתיות החזק שלה, איזון של צורה משחק על איכות גבוהה של אבני חן, ומשתמש הידע העמוק שלו הטכניקות המתקדמות ביותר של אמנות של צורף לשלב אותם, בשלב הביצוע, דיוק ייצור. מכל האלמנטים האלה באים התכשיטים בלעדי דמיאני, מתוכם 18 פרסים במהלך בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות "יהלומים פרסים בינלאומיים", או "האוסקר של עולם התכשיטים: 18 פרסים, שיא מתחרות, אשר עמד על דמיאני מנהיגות הבינלאומי היוקרתי בתחום של עיצוב תכשיטים